Klacht Europarcs: Compensatie voor iets waarvoor zwaar is betaald en niet is geleverd.

J. Marechal

Wij hadden een 14 persoons-vakantie huisje gehuurd op Resort Limburg van 16 juli tot 23 juli 2018. Bij aankomst bleek dat het huisje niet schoon was opgeleverd wat gelijk gemeld werd. Aangeboden werd een poetsploeg te sturen maar dit werd door ons afgewezen aangezien we zelf al hadden schoongemaakt. Na sluitingstijd van de receptie bleek dat we geen warm water hadden in het huisje. Dit de volgende dag gelijk gemeld en ze zouden iemand langs sturen. In de avond kwamen twee onderhoudsmensen van het park maar zij konden het euvel niet oplossen en een gespecialiseerd bedrijf werd geadviseerd dat zij de dag erna (woensdag) zouden sturen. Het heeft echter tot zaterdag middag geduurd er er een gespecialiseerd bedrijf kwam en toen bleek dat er meerder defecten aan de ketel waren. Het bedrijf is 5 uur bezig geweest om het defect op te lossen. De volgende dag gemeld dat we weer warm water hadden en gevraagd wat als compensatie ertegen over stond voor het geleden leed. We zaten namelijk met 4 volwassen en 4 kinderen in het huisje. Gevraagd werd door ons een restitutie van 50% van de betaalde kosten want we hadden nog een dag te gaan en dan was de vakantie voorbij. Aangeboden werd een huisje van gelijke kwaliteit met 50% restitutie op een park van keuze met uitzonder in Bonaire maar dan bij de volgende boeking. Er werd geen restitutie verleend op het reeds betaalde bedrag. Dit werd niet door ons geaccepteerd en werd een klacht in gediend bij het hoofdkantoor. Hier werd ons een midweek aangeboden met als betaling alleen de borg en bijkomende kosten en niet op feestdagen en schoolvakanties. Onbegrijpelijk want het was voor de kinderen deze vakantie en nu mogen ze niet. Weer niet geaccepteerd. Het nieuwe aanbod was een weekend ergens in Nederland behalve op Ameland en Bonaire, want dan konden de kinderen na schooltijd komen en gaan op zondagavond voor de school. U begrijpt het wordt steeds minder het aanbod en niet acceptabel.

Gewoon 50% restitutie van de gemaakte kosten voor de week van 16 tot 23 juli 2018

Geachte heer Marechal,
    Wij hebben uiteindelijk uw klacht in een persoonlijke mailwisseling opgelost met een weekend of midweek, excl. bijkomende kosten op een park naar keuze, te besteden in de voor of najaarsvakantie.
    mvg
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Europarcs?