Klacht Europarcs: Hotelboeking online gekocht, Europarcs erkend de boeking niet, dwingt hoger prijs

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 610968
Gebruiker
Slachtoffer#222
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Europarcs verkoopt nachten in hun vakantie huisjes via booking website Agoda.com en claimt vervolgens als je in wilt checken dat ze Agoda niet kennen en rekenen vervolgens een veel hoger tarief op moment dat je geen keus meer hebt na dat je helemaal uit Asie gereisd bent en geen ander verblijf meer kan vinden. Om vervolgens een klacht in te dienen en poging tot een claim te maken ontwijken ze zelfs een email adres te geven. Ze distantieren hunzelf door de schuld aan hun agent - Belvilla, die ook niet te word wil staan terwijl ze wel de nachten aan Agoda.com hebben verkocht. Ik had gehoopt dat je in west europa meer rechten zou hebben als consument tegen dit soort mafia gedrag.

Gewenste oplossing

Eurparcs/Belvilla verantwordelijke contactpersonen moeten zich bereikbaar stellen, niemand wil me te word staan of zelfs een email adres opgeven waar ik mijn klacht en claim zou in kunnen dienen.
Geboden oplossing
geen reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Europarcs
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Europarcs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen