Klacht Europarcs: Hotelboeking online gekocht, Europarcs erkend de boeking niet, dwingt hoger prijs

Slachtoffer#222

Europarcs verkoopt nachten in hun vakantie huisjes via booking website Agoda.com en claimt vervolgens als je in wilt checken dat ze Agoda niet kennen en rekenen vervolgens een veel hoger tarief op moment dat je geen keus meer hebt na dat je helemaal uit Asie gereisd bent en geen ander verblijf meer kan vinden. Om vervolgens een klacht in te dienen en poging tot een claim te maken ontwijken ze zelfs een email adres te geven. Ze distantieren hunzelf door de schuld aan hun agent - Belvilla, die ook niet te word wil staan terwijl ze wel de nachten aan Agoda.com hebben verkocht. Ik had gehoopt dat je in west europa meer rechten zou hebben als consument tegen dit soort mafia gedrag.

Eurparcs/Belvilla verantwordelijke contactpersonen moeten zich bereikbaar stellen, niemand wil me te word staan of zelfs een email adres opgeven waar ik mijn klacht en claim zou in kunnen dienen.
geen reactie

Europarcs
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Europarcs?