Klacht Europarcs: kan geen auto meer huren?

Klachtnummer
# 455611
Gebruiker
huurauto2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

volgens verhuurbedrijf sta ik op een lijst inzake een niet betaalde eigen risico van een bedrijf waar ik 35 jaar geleden voor gewerkt hebt,die mij daar niet heeft over verwittigd toen die tijd,,bedrijf bestaat niet meer,,,ik moest toen auto huren op mijn naam voor hun,, na die tijd probeerde ik voor mij zelf een auto te huren en dat lukte niet meer,kom ik ooit nog van die zwarte lijst af?

De oplossing

wil na 35 jaar wel eens van die zwarte lijst af

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Europarcs is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Europarcs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen