Klacht Europarcs: Verpaupering chalet P 9

Ph.B

Beste,

Wij zijn het helemaal beu!

Al jaren (7 jaar) zijn wij bezig om de achterkant van het chalet P 9 (onze buren) geschilderd te krijgen maar dit gebeurd maar niet.
Vandaar dat ik uw hulp inroep!

Volgens de Algemene Voorwaarden hebben we recht op onderhoud van buren en wij kijken tegen verpaupering aan!
Ook hebben we wederom onlangs verzocht dat de buren binnen 4 weken de achterkant gaan schilderen maar weer is het niet gebeurd! Ook hebben we de parkmanager meerdere malen ingelicht!
Wij krijgen geen reactie!
Als dit niet wordt opgelost zijn wij, na al die jaren, genoodzaakt om minder aan het park te gaan betalen vanwege dat er niet voldaan wordt aan deze algemene voorwaarden van het park en de redelijke termijn van het schilderen allang en breed is overschreden!

Vr groet,

Het chalet schilderen / opknappen zoals volgens de Algemene Voorwaarden behoord te gebeuren.

Europarcs is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Europarcs?