Klacht Europcar: Afschrijving creditcard

S. Evers

In 11/2013 een auto gehuurd via Car del Mar bij Europcar Cagliari luchthaven. Huur voor1 week. Voor openingstijd terug gebracht, sleutel ed in daarvoor bestemde kluis gedeponeerd. Geen enkele schade bekend bij mij. Vol afgetankt. December afschrift creditcard heeft Europcar €611 afgeschreven. Ok ik bel en mail met Europcar om uitleg, maar die verwijzen telkens naar Car del Mar. Is dit normaal dat je geld haalt van iemands rekening, maar er geen verantwoording voor wilt afleggen? Is dit niet te plaatsen onder de noemer diefstal? Klantvriendelijkheid van de bovenste plank

Uitleg van Europcar

Europcar
    Geachte heer Evers,Wij danken u voor uw bericht.Zoals eerder aangegeven staat Europcar Nederland buiten deze verhuring. Uw reserverende partij heeft het mandaat de klacht in de behandeling te nemen en de details voor u op te vragen. Wij adviseren u nogmaals om met hun contact op te nemen.Wij vertrouwen u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,Europcar Nederland
    S. Evers
    Europcar haalt geld van mijn rekening, daar ben ik wel goed voor? Maar vraag ik enkel en alleen meer uitleg. Dan ben ik geen klant. Ik wil van Europcar horen waarom ze €611 van mijn rekening hebben gehaald. Ik heb daar recht op.
    Of heeft Europcar iets te verbergen?
    Europcar
    Geachte heer Evers,Europcar Nederland staat buiten deze kwestie, zoals eerder aangegeven. Wij vermoeden dat u door Europcar in Italie bent belast voor schadekosten aan de huurauto. Car del Mar kan dit voor u opvragen, u heeft bij hun geboekt en vooruitbetaald.Met vriendelijke groeten,Europcar Nederland
    S. Evers
    Ik blijf er bij dat Europcar mij een antwoord moet geven op mijn vraag ipv zich verschuilen achter Car del Mar en Europcar It.
    Ik heb natuurlijk al vanaf het begin contact met Europcar It. Ook die verschuilen zich achter Car del Mar. C d M is ook voor mij bezig. Maar ik zie nu wel hoe Europcar zijn klant behandelt