Opgelost door Europcar: Complex gemaakte terugclaim-site eigen risico gehuurde auto

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 339362
Gebruiker
Harry01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In januari van dit jaar (2018) in Zuid-Afrika geweest en had via vliegmaatschappij (KLM) een auto gehuurd (Europcar) met afgekochte eigen risico. Dit bleek ineens losgekoppeld te zijn, nl. via verzekering :Axa Assistance UK.
De auto had krassen, en heb het vervolgens door Europcar South Africa geclaimde eigen risicobedrag proberen terug te krijgen via invullen van de site.

Vervolgens is de site waarop je moet claimen zo ingewikkeld gemaakt, dat je de moed opgeeft. Zeer ingewikkelde passwords, etc. etc.
Heb dus nog recht op €350 van Axa. Want dit heb ik wel aan Europcar moeten betalen.
Overigens belachelijk dat dit niet in een hand wordt gehouden.

De oplossing

Stoppen met deze verzekering te splitsen. en mee te helpen die €350 terug te krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    Europcar
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Reeskamp,

    Ik dank u voor uw bericht en ik betreur uw ervaring.

    Ik vermoed dat u via een touroperator heeft geboekt en via deze partij een extra verzekering heeft afgesloten. U kunt deze kosten via deze partij declareren. Ik betreur dat het moeizaam gaat, maar Europcar kan daarin niet bemiddelen, de verzekering is niet bij ons, maar bij een andere partij afgesloten.

    Het spijt mij dat ik u niet verder van dienst kan zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Yvonne Gielisse
    Europcar Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harry01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content