Klacht Europcar: europcar steelt van de verkeerde mensen geld !!!!!

jordandevos

verhuur bedrijf europcar heeft ons een bus verhuurd die volgens hun zegge met schade is terug gekomen. we hebben 2 getuigen die zeggen dat er geen schade was. nu hebben wij de schade bekeken en blijkt dat geen enkele camera's hebben bij hen. dus het klopt niet ! nu moeten wij 1000 euro betalen voor schade die we niet gemaakt hebben.

ik wil perse de camera beelden zien. er zijn 2 getuigen geweest dat wij geen schade hebben op de bus gemaakt. anders zouden we dat zeker zeggen.
nu hebben geen enkele camera hangen op hun terrein en blijkbaar willen ze niet meewerken. ik wil perse dat ze dit oplossen op een fatsoenlijke manier. en nu voelen wij als kleine stichting ons belazerd. we zijn verdorie buren en als ze dan zo omgaan met deze kwestie dat maakt ons heel verdrietig.

Europcar is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

jordandevos
    @europcar fijn dat jullie gewoonweg niet reageren..

Ook een klacht indienen over Europcar?