Klacht Europcar: Factuur gekregen zonder op de hoogte gesteld te worden na 6 maanden

Chriiisss

Ik wordt vals beschuldigd voor schade dat ik niet heb gemaakt. Voor de zomer heb ik meerdere auto’s gehuurd ivm verschillende sollicitaties.
Nu krijg ik in 1x een brief dat ik 130 euro moet betalen voor schade. Ik heb nooit een email gekregen, nooit gebeld, nooit op de hoogte gehouden. Het is toch raar dat ik nu pas na +- 6 maanden bericht hierover krijg. In de brief wordt echter niks uitgelegd, geen datum dat ik de auto gebruikt heb, helemaal geen informatie hierover. Het is toch gek dat ik zomaar een factuur thuis gestuurd krijg zonder enige informatie. Vind het echt niet kunnen hoe europcar deze manier van werken hanteren.

Dat wij hier samen naar een oplossing voor gaan zoeken want een factuur opsturen na 6 maanden zonder enige inlichting vind ik echt niet kunnen

Europcar
    Geachte meneer/ mevrouw Estevez,

Ik dank u voor uw bericht en ik betreur uw ervaring. Kunt u mij uw reservering en of huurcontractnummer mailen? U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl. Ik zoek het dan graag nader voor u uit.

Yvonne Gielisse
    Europcar Nederland

Ook een klacht indienen over ?