Klacht Europcar: Huurauto niet ontvangen, wel moeten betalen

HPrins

Wij hebben een auto gehuurd bij Europcar. De aangegeven bestuurder dat al in vliegtuig toen de auto werd geboekt echter had geen credit card bij zich. Bij aankomst bij het loket geweest en het probleem voorgelegd en aangegeven dat de credit card 2 dagen later zou aankomen. 2 dagen later kregen wij te horen dat de auto niet meer aanwezig was en wij een nieuwe boeking konden doen (tegen nogmaals een betaling). Later nogmaals contact gehad en werd verteld dat de boeking was geannuleerd. Ik begrijp de voorwaarden heel goed, maar wij hebben de auto nooit geannuleerd en nergens staat aangegeven dat dit gedaan zal worden onder enige omstandigheden. Wij hebben nu voor de hele periode (week) moeten betalen en geen auto gehad tijdens onze vakantie.

Als wij de auto gewoon op zaterdag hadden opgehaald was er niks aan de hand geweest. Maar de maatschappij heeft de boeking zonder reden gecanceld en ons geld gehouden.
Wij willen dat het geld terug gestort wordt.

Wij gaan uit van uw begrip en medewerking.

Vriendelijke groet
Hugo Prins

Europcar
    Geachte heer Prins,

Ik dank u voor uw bericht en ik betreur uw ervaring.

Ik adviseer u om contact op te nemen met Auto Europe. U heeft bij hun gereserveerd en aanbetaald. Zij kunnen een eventuele restitutie in gang zetten.

Yvonne Gielisse
    Europcar Nederland
    HPrins
    Nieuwe klacht t.a.v. Auto Europe aangemaakt. Gezien jullie samenwerkingsverband, kan er vanuit Europcar vast wel een duwtje in de goede richting worden gegeven

Ook een klacht indienen over Europcar?