Klacht Europcar: Ik krijg MIJN geld niet terug

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 455288
Gebruiker
Mirre43
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 24-05-2020 heb ik mijn gehuurde auto geannuleerd ivm geen vlucht door Corona. Dit was allemaal kosteloos en is zou mijn geld netjes terug gestort krijgen. Nu bijna een maand verder heb ik nog steeds mijn geld niet terug. De afd die hier over gaat zegt dagelijks contact te hebben met het hoofdkantoor in Frankrijk en het geld zal zsm overmaakt worden. 7 telefoontjes verder... geen geld. Bij het laatste telefoontje ben ik heel boos geworden, ik dacht misschien dat dat helpt... de mevrouw begreep het allemaal. Met begrip schiet ik niet veel op, ik wil mijn geld terug.

De oplossing

Binnen nu en 5 werkdagen mijn 365,29 euro wat al vanaf 21/02/2020 op hun rekening staat terug storten

1 reactie

  1. Auteur
    Europcar
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Muste,

    Ik dank u voor uw bericht en ik begrijp uw teleurstelling en uw standpunt. Helaas duren de restituties enorm lang vanwege de situatie waarin wij zitten met COVID 19. Ons hoofdkantoor en wij zijn er erg druk mee bezig.

    Zodra ik meer weet, kom ik bij u terug.

    Mijn excuses voor alle vertraging en het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Yvonne Gielisse
    Europcar Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mirre43
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik vind het heel vreemd, ik maak geld over, heb nergens gebruik van gemaakt en mijn geld kan niet terug gestort kan worden... het is MIJN geld, maar het hoofdkantoor houdt het geld lekker onder zich. de mevr bij de klantenservice is het volledig met mij eens, maar kan niet meer doen dan wat ze u doet. Door dit gedoe kan ik dit jaar niet meer op vakantie, omdat ik daar het geld niet meer voor heb.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Europcar?