Klacht Europcar: Ik krijg MIJN geld niet terug

sad Niet opgelost
Mirre43

Op 24-05-2020 heb ik mijn gehuurde auto geannuleerd ivm geen vlucht door Corona. Dit was allemaal kosteloos en is zou mijn geld netjes terug gestort krijgen. Nu bijna een maand verder heb ik nog steeds mijn geld niet terug. De afd die hier over gaat zegt dagelijks contact te hebben met het hoofdkantoor in Frankrijk en het geld zal zsm overmaakt worden. 7 telefoontjes verder... geen geld. Bij het laatste telefoontje ben ik heel boos geworden, ik dacht misschien dat dat helpt... de mevrouw begreep het allemaal. Met begrip schiet ik niet veel op, ik wil mijn geld terug.

Binnen nu en 5 werkdagen mijn 365,29 euro wat al vanaf 21/02/2020 op hun rekening staat terug storten

Europcar
    Geachte mevrouw Muste,

Ik dank u voor uw bericht en ik begrijp uw teleurstelling en uw standpunt. Helaas duren de restituties enorm lang vanwege de situatie waarin wij zitten met COVID 19. Ons hoofdkantoor en wij zijn er erg druk mee bezig.

Zodra ik meer weet, kom ik bij u terug.

Mijn excuses voor alle vertraging en het ongemak.

Yvonne Gielisse
    Europcar Nederland

Mirre43
Ik vind het heel vreemd, ik maak geld over, heb nergens gebruik van gemaakt en mijn geld kan niet terug gestort kan worden... het is MIJN geld, maar het hoofdkantoor houdt het geld lekker onder zich. de mevr bij de klantenservice is het volledig met mij eens, maar kan niet meer doen dan wat ze u doet. Door dit gedoe kan ik dit jaar niet meer op vakantie, omdat ik daar het geld niet meer voor heb.

Ook een klacht indienen over Europcar?