Klacht Europcar: ik zit nog steeds op MIJN geld goe wachten, jullie zijn dieven, door jullie kan ik niet meer op vk!

Mirre43

Op 24-05-2020 heb ik mijn gehuurde auto geannuleerd ivm geen vlucht door Corona. Dit was allemaal kosteloos en is zou mijn geld netjes terug gestort krijgen. Nu bijna een maand verder heb ik nog steeds mijn geld niet terug. De afd die hier over gaat zegt dagelijks contact te hebben met het hoofdkantoor in Frankrijk en het geld zal zsm overmaakt worden. 7 telefoontjes verder... geen geld. Bij het laatste telefoontje ben ik heel boos geworden, ik dacht misschien dat dat helpt... de mevrouw begreep het allemaal. Met begrip schiet ik niet veel op, ik wil mijn geld terug.

Binnen nu en 5 werkdagen mijn 365,29 euro wat al vanaf 21/02/2020 op hun rekening staat terug storten
Geachte mevrouw Muste,

Ik dank u voor uw bericht en ik begrijp uw teleurstelling en uw standpunt. Helaas duren de restituties enorm lang vanwege de situatie waarin wij zitten met COVID 19. Ons hoofdkantoor en wij zijn er erg druk mee bezig.

Zodra ik meer weet, kom ik bij u terug.

Mijn excuses voor alle vertraging en het ongemak.

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

ik wil gewoon MIJN!!!!!! geld terug. En wel heel snel.
Tevens ook een schande vergoeding voor de geleden schade, omdat ik nu niet meer op vakantie kan.

Europcar is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Europcar?