Klacht Europcar: onder druk akkoord gegaan met extra verzekering eigen risico

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 303882
Gebruiker
P.J.F. van Rossum
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via cheaptickets.nl heb ik in venetie een auto gehuurd. Ik werd op de site direct doorverwezen naar verzekering via axa om eigen risico (900 schade en ruim 1200 diefstal af te kopen tegen 4,50 premie per dag. Bij de balie van europcar werd me verzekerd dat ik bij hen een verzekering af moest sluiten tegen 14.40 per dag, omdat de axavezekering niet gold. Dit klonk zo overtuigend dat ik overstag ben gegaan. Er was ook geen tijd om axa te raadplegen vanwege grote rij achter mij.

De oplossing

Als de axaverzekering wel geldig is zou ik graag mijn premie bij europcar terugkrijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    P.J.F. van Rossum
    Datum
    Helaas nog geen reactie gehad op mijn klacht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.J.F. van Rossum
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie van Europcar gehad op mijn klacht.Op 29-5-2018 telefonisch contact met Yvonne Gilissen van Europcar Nederland gehad. Zij verwees naar Italiaans filiaal, maar gaf weinig kans omdat ik getekend heb. Echter Europcar heeft een afspraak met Consumentenbond dat agressieve verkoop van verzekeringen niet meer zou plaatsvinden. Als dit alleen geldt voor de Nederlandse vestiging, heeft deze afspraak weinig zin, omdat 90% van de auto's in het buitenland wordt gehuurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Europcar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen