Klacht Europcar: Onterechte afschrijving van creditcard

KoVo

Ik heb via Sunnycars een auto gehuurd van Europcar met aflevering op de luchthaven van Florence in Italë. Sunnycars All-In Premium pakket met tankregeling FF, dus alles perfect geregeld.
Na thuiskomst is door Europcar een bedrag van € 20,- van mijn creditcardrekening afgeschreven. Ik heb hier geen enkele specificatie, factuur of kennisgeving van ontvangen van Europcar. Ik heb een getekend "Check In" formulier bij inlevering van de huurauto ontvangen. Er was door mij "Full" afgetankt en er waren geen schades. Dit staat ook zo op het formulier aangegeven.

Omdat de contactgegevens van Europcar in Florence mij niet geheel duidelijk zijn heb ik Sunnycars gevraagd hierin te bemiddelen. Ik heb hier nog geen reactie op ontvangen, maar ik vind en verwacht ook dat Europcar dit zelf voor mij moet afhandelen.

Ik wil dat het bedrag van € 20,- direct wordt teruggeboekt op mijn rekening.

Europcar
    Geachte heer Voois,

Ik dank u voor uw bericht.

Ik heb uw factuur bekeken. U bent belast voor de E-fast service. Als u mij uw e-mail adres geeft, dan zal ik u de factuur sturen.

Yvonne Gielisse
    Europcar Nederland

KoVo
    Europcar heeft verzocht mijn email adres aan te leveren, zodat zij mij de betreffende factuur kunnen toesturen. Ik heb dit gewijzigd/aangevuld onder privégegevens in de klachtomschrijving. Ik zie geen andere manier om dit aan te kunnen geven, dus afwachten of dit goed gaat. Ik ben wel erg benieuwd naar deze factuur.
    Europcar
    Geachte heer Voois,

Ik dank u voor uw reactie.

Ik heb u de factuur gestuurd.

Yvonne Gielisse
    Europcar Nederland
    KoVo
    Allereerst een opmerking over het afhandelingsproces binnen Klachtenkompas.nl zelf. De oplossingen die in dit geval door Europcar werden voorgesteld waren verzoeken tot informatieverstrekking. Het opgeven van een emailadres en vervolgens het aangeleverd krijgen van een verkeerde factuur zie ik niet als aangeboden oplossingen. Het proces binnen Klachtenkompas.nl biedt hier dan geen verder mogelijkheden, voor zover ik het kan beoordelen uiteraard. Het is dan ook nog geen geaccepteerde oplossing.

Ook een klacht indienen over Europcar?