Klacht Europcar: Opgelicht door europcar

Klachtnummer
# 328099
Gebruiker
Dick Hazenoot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in Porto een auto gehuurd en weet zeker dat de schade aan de auto met een blauwe pen is afgetekend. Nu laat men mij een kopie zien. Ik weet 100% zeker dat de man een blauwe pen had en mijn schade is op de afdruk niet terug te zien omdat het papier niet is doorgedrukt. Ik ben benieuwd hoe dit wordt afgehandeld. Tip voor iedereen huur je een auto met schade maak foto's

De oplossing

Geen idee ik voel me toch al opgelicht. Ging uit van goed vertrouwen.

1 reactie

  1. Auteur
    Europcar
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Hazenoot,

    Ik dank u voor uw bericht en ik betreur uw ervaring. Ik zie dat u heeft geboekt en betaald via Auto Europe. Ik adviseer u om met hun contact op te nemen. Zij bieden restitutieplannen aan en zij hebben het mandaat om Europcar Portugal te benaderen voor u.

    Met vriendelijke groet,

    Yvonne Gielisse
    Europcar Nederland