Klacht Europcar: Oplichting afkopen eigen risico

Klachtnummer
# 122691
Gebruiker
Sonja Stein
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij het afhalen van de gehuurde auto (op 18 juli 2015, Cork airport) stelde de balie medewerker van EuropCar voor om voor 200 euro extra het eigen risico van 2000 euro geheel af te dekken. Na kort overleg met mijn reisgenoot ben ik daarmee akkoord gegaan. Eenmaal thuis aangekomen bleek er 496 euro afgeschreven te zijn. Met het invullen van dit formulier dien ik een klacht in tegen het afgeschreven bedrag van 496,42 euro.

Gewenste oplossing

Het te veel van mijn creditcard afgeschreven bedrag terug storten. Dat is 296,42 euro.

1 reactie

  1. Auteur
    Europcar
    Datum
    Geachte mevrouw Latenstein,

    Ik dank u voor uw bericht en ik betreur uw ervaring.

    De boeking is tot stand gekomen via Cartrawler en heeft plaatsgevonden in Ierland. Europcar Nederland heeft helaas geen mandaat. Ik adviseer u contact op te nemen met Cartrawler en of uw credit card maatschappij.

    Ik vertrouw u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Yvonne Gielisse
    Europcar Nederland

Ook een klacht indienen over Europcar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen