Klacht Europcar: te hoog bedrag afgeschreven voor verzekering

# 197438

L.S.,
hadden auto in Sicilië gehuurd voor 2 weken. Daar aangekomen werd er gevraagd of we een verzekering wilden. Ben akkoord gegaan voor 20 euro per dag voor zowel diefstal als schade. Heb herhaaldelijk gevraagd of het echt 20 euro per dag bedroeg. Dit werd mij keer op keer beloofd. Thuis aangekomen krijgen we een rekening van iets meer dan 500 euro (dus meer dan de autohuur zelf) ipv de door ons zelf berekende 280 euro. Dit va;t ons vies tegen van Europcar bij wie we nooit eerder problemen hebben ondervonden.

Rutger Lelij

Er is 517,87 Euro van mijn rekening afgeschreven. Ik zou graag zien dat ik 517,87-280= 237,87 euro teruggestort krijg.

Europcar
    Geachte heer Lelij,

Ik dank u voor u uw bericht en ik betreur uw ervaring.

Ik adviseer u om contact op te nemen met uw reserverende partij, zij kunnen de klacht voor u in behandeling nemen.

Ik vertrouw u voldoende te hebben geïnformeerd.

Yvonne Gielisse
    Europcar Nederland
    L.S.,

De "extra" verzekeringen zijn bij Europcar zelf "geboekt" op het vliegveld van Catania. Daar heeft de reserverende partij (Expedia in dit geval) niets mee te maken.
    Voel me echt bedonderd. Zoals eerder gemeld: meerdere malen gevraagd en de man recht in de ogen aangekeken of het 20 euro bedroeg. Deze zei herhaaldelijk:"Ja".

Rutger Lelij

Rutger

Ook een klacht indienen over Europcar?