Klacht Europcar: Uitgebreide auto verzekering genomen maar voor alle kosten zelf op moeten draaien.

Mulder

Vorig jaar bij autohuurwereldwijd.nl een auto gehuurd voor onze vakantie in September. Vervolgens een bevestigingsvoucher ontvangen met daarop een reserveringsnummer van Europcar.

Auto opgehaald en extra verzekering afgesloten voor pech hulp.
Uiteraard kregen wij een klapband waardoor wij in de middle of nowhere. Na circa 6 uur werden wij eindelijk opgehaald na heel veel moeite, vervolgens bij een willekeurig hotel afgezet inclusief auto(!) met de melding succes ermee. Ruim 1 dag moeten wachten voor dat er een takelauto kwam om ons op te halen, met wederom enorm veel moeite.

Afgezet bij een autobedrijf om vervolgens de band zelf te moeten betalen met de melding dat we de band later vergoed zouden krijgen. Wij hadden op dit moment geen keus omdat het zaterdag einde middag was en op zondag het autobedrijf gesloten was. Omdat wij graag verder wilde met onze reis zelf de band betaald.

Achteraf in Nederland een klacht ingediend om de kosten voor de band en de belkosten te verhalen i.v.m. de enorme slecht service. Inmiddels zijn we ruim anderhalf jaar verder en krijgen we nog steeds geen passende oplossing vanuit Europcar. Europcar geeft aan niet verantwoordelijk te zijn en we hiervoor bij een andere maatschappij moeten zijn terwijl op de boekingsvoucher met grote letters Europcar staat.

Kortom, waardeloze service zowel tijdens de vakantie als na de vakantie en draai je overal zelf voor op en neemt Europcar alles behalve verantwoordelijkheid. Service verlenen kennen ze niet helaas.

Compensatie van de gemaakte kosten.

Europcar
    Geachte heer Mulder,

Ik zag uw bericht en ik betreur uw ervaring.

Europcar Nederland heeft helaas geen mandaat in deze kwestie. Uw aanspreekpunt is Auto Europe, uw reserverende partij.

Yvonne Gielisse
    Europcar Nederland

Mulder
Niks

Ook een klacht indienen over Europcar?