Klacht Europe Audio: 0,0 reactie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 114332
Gebruiker
AJ
Datum
3 reacties

Details

De klacht

2 condensatoren welke inmiddels al ruim 2 weken op voorraad zijn worden niet geleverd. Waren onderdeel van een grotere bestelling (begin mei geplaatst). Welke wel netjes is geleverd. Nadat deze dus (op de 2 condensatoren na) compleet was.

In de afgelopen 2 weken 4 mails verzonden, gisteren en vandaag in totaal een keer of 20 gebeld. Toen maar eens gaan zoeken op google en kwam op deze site terecht. Allemaal dezelfde klacht: Geen contact.

Inmiddels deze 2 condensatoren elders besteld. Verwacht dus binnen een maand mijn geld terug. Bijzonder dat deze manier van zaken doen kan in deze tijd.

De oplossing

Geld terug binnen een maand en fatsoenlijke excuses of een uitleg waarom er niet gereageerd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Europe Audio is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    AJ
    Datum
    Status van de spullen die nog geleverd moeten worden (maar die ik dus niet meer wil hebben en hen heb laten weten) is nu klaar voor verzending. Volgens mij lezen ze hun mail niet.
  2. Auteur
    AJ
    Datum
    Van de week stond de order op klaar voor verzenden. Direct een mail gestuurd dat deze niet meer verzonden hoeft te worden. En voor de 2e maal aangegeven dat ik het geld voor de 2 condensatoren teruggestort wil hebben.

    Gisteren schijnen de condensatoren alsnog verzonden te zijn.

    Tjongejonge...geen idee waar ze in dit bedrijf mee bezig zijn.
  3. Auteur
    AJ
    Datum
    1 reactie gehad anderhalve week geleden dat het bedrag teruggestort zou worden. Tot op heden niet gebeurd. Enorm slechte zaak. Ook wanneer ze het geld wel terugstorten. Niet mee in zee gaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Europe Audio?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen