Klacht Europe Audio: Betaald, maar geen levering

Klachtnummer
# 178123
Gebruiker
Gijs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begrijp niets van dit bedrijf. Twee maal eerder besteld en de levering verliep prima. Maar nu met de laatste bestelling welke een levertijd zou hebben van 5 dagen ben ik inmiddels al 4 weken mijn € 108,08 kwijt. Jean reageert nergens op! Telefoon neemt hij niet op, mails worden niet beantwoord, whats-app berichten leest die wel, maar beantwoord ze niet. Ik ben echt niet zo'n zeikerd die om alles gaat klagen, maar dit zijn houdingen die onacceptabel zijn naar klanten. Als een product een langere levertijd heeft, dan begrijp ik dat,maar laat het dan wel aan de klant weten! Jean(eigenaar) je moet je diep schamen!
en los het op, mvg, Gijs Peters

De oplossing

Geld terug of per direct een antwoord wanneer er geleverd gaat worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Europe Audio is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Gijs
    Datum
    Inmiddels na alleen maar radio stilte van de firma de bestelleng toch ontvangen. Ik ben er blij mee, maar Loudspeakerfreaks.com (het bedrijf) verdient zeker geen schoonheidsprijs!

Ook een klacht indienen over Europe Audio?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen