Klacht Europe Audio: Betaald, maar geen levering

Gijs

Begrijp niets van dit bedrijf. Twee maal eerder besteld en de levering verliep prima. Maar nu met de laatste bestelling welke een levertijd zou hebben van 5 dagen ben ik inmiddels al 4 weken mijn € 108,08 kwijt. Jean reageert nergens op! Telefoon neemt hij niet op, mails worden niet beantwoord, whats-app berichten leest die wel, maar beantwoord ze niet. Ik ben echt niet zo'n zeikerd die om alles gaat klagen, maar dit zijn houdingen die onacceptabel zijn naar klanten. Als een product een langere levertijd heeft, dan begrijp ik dat,maar laat het dan wel aan de klant weten! Jean(eigenaar) je moet je diep schamen!
en los het op, mvg, Gijs Peters

Geld terug of per direct een antwoord wanneer er geleverd gaat worden.

Europe Audio is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Gijs
    Inmiddels na alleen maar radio stilte van de firma de bestelleng toch ontvangen. Ik ben er blij mee, maar Loudspeakerfreaks.com (het bedrijf) verdient zeker geen schoonheidsprijs!

Ook een klacht indienen over Europe Audio?