Klacht Europe Audio: FRAUDE, WINKELEN
Details
Klacht
. Op 11/01/2023 heb ik bijna 400 euro betaald voor de goederen in de winkel www.europe-audio.comvoor gewenste goederen.
2. Na het doen van een online betaling (niet via overschrijving, maar via VISA (geen credit, maar prepay debit)) van de aankoop
status gewijzigd in betaling ontvangen. Geschat ontvangstbewijs gewijzigd in 10-02-2023.
3. Na het bereiken van deze datum (meestal over een week of twee) verandert de status van de goederen in: huidige status - leveringsdatum momenteel nog niet beschikbaar.
4. Ik heb een e-mail geschreven om de huidige situatie te verduidelijken - geen antwoord.
5. Ik heb een e-mail geschreven om de bestelling te annuleren en het geld terug te betalen - geen antwoord
6. Ik heb e-mails geschreven naar alle bekende adressen (verkoop/info/verkoopinfo/logistiek, ergens anders - geen antwoord
Het bedrijf is officieel geregistreerd in Denemarken, heeft alle details, rekeningnummer, adres, werkt sinds 2001, officieel telefoonnummer
wordt niet verstrekt, maar uit de informatie die op internet is gevonden, lijkt het erop dat hij geen oproepen van bekende telefoons beantwoordt.
Ik heb om hulp gevraagd, ik heb alle correspondentie verzonden/ontvangen, printscreens, etc.
Gewenste oplossing
Waar kan ik terecht om mijn geld terug te krijgen? De webshop blijft werken. Er zullen meer slachtoffers zijn.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.