Klacht Europeesche verzekeringen: Geen reactie op melding (blijvend) letsel

lindsey-ly

Op 20-11-2014 ben ik wezen karten bij de Uithof in den haag, hierbij heb ik blijvend letsel op gelopen doormiddel van een gekneusde rug en 2 gekneusde ribben. Dit heb ik gemeld de volgende dag bij de Uithof die vertelde mij dit via de europeesche te regelen en te melden dit heb ik gedaan op 28-11-2014 ik heb toen gebeld maar werdt van het kastje naar het muurtje gestuurd. Ik moest de Uithof zelf terug mailen over hoe of wat en die zouden het naar hun doorsturen en dan geregeld worden. Aangezien ik zwanger was en inmiddels al bevallen ben was ik er niet mee bezig dat ik nog geen reactie op had gehad. Tot op heden heb ik dat nog steeds graag zou ik willen dat dit allemaal geregeld wordt.

Ik hoop dat dit goed afgehandeld kan worden en dat ik alsnog een schadevergoeding kan krijgen aangezien ik ook eigen risico moest betalen voor de röntgenfoto's en ik loonderving heb gehad hiermee en 3 maanden niet kon werken. Ik hoop op een snelle reactie.

Europeesche verzekeringen
    Beste Lindsey,

Bedankt voor je melding. Vervelend om te horen dat je blijvend letsel hebt opgelopen. We hebben reeds telefonisch contact met je gelegd.

Mochten we je verder ergens nog mee van dienst kunnen zijn, dan horen we dat graag.

Groeten,
    Europeesche Verzekeringen
    lindsey-ly
    Er is inderdaad telefonisch contact opgenomen en ik hoop op een goede en snelle afhandeling
    Europeesche verzekeringen
    Beste Lindsey,

Inmiddels is de klacht in goed overleg afgehandeld.

Groeten,
    Europeesche Verzekeringen

Ook een klacht indienen over Europeesche verzekeringen?