Klacht Europeesche verzekeringen: Niet vergoeden annuleringsverzekering

Aaron95

Ik heb anderhalve maand geleden een reis moeten annuleren die ik heb geboekt via de site GOGO. Vervolgens wilde ik mijn schade claimen bij de annuleringsverzekering, maar toen bleek dat het niet vergoed werd omdat het geen geldige reden was. Ik had een Allrisk verzekering moeten hebben ipv een normale verzekering. Hierna heb ik gemaild en geprobeerd uit te leggen dat ik geen keuze had uit verschillende verzekeringen en als ik dat wel had gehad, zou ik vanzelfsprekend voor de Allrisk zijn gegaan. Toen ik na een week nog niets had gehoord heb ik gebeld en te horen gekregen dat mijn mail zo snel mogelijk beantwoord zou worden. Dit gebeurde uiteindelijk nog eens anderhalve week later. Op mijn argument dat ik geen keuze had tussen reisverzekeringen werd tot 3 keer toe niet op gereageerd. In plaats daarvan werd ik gewezen op de algemene voorwaarden. Zelfs daarin was het naar mijn idee echter niet geheel duidelijk dat ik ook voor de Allrisk verzekering had kunnen kiezen.

Ik zou in de eerste plaats 75% van het geld dat ik heb moeten betalen voor de vakantie waar ik niet heen ga terug willen, zoals beschreven bij de algemene voorwaarden (van de Allrisk verzekering).

Het probleem is echter ook dat ik door de trage reacties van Europeesche verzekeringen niet iets heb kunnen regelen in de vorm van iemand die mijn plaats kan overnemen. Hierdoor weet ik nu niet of dit nog mogelijk is als blijkt dat ik mijn geld onder geen beding terug kan krijgen. Daarom zou ik, indien ik mijn geld niet terug kan krijgen, een oplossing willen voor dit probleem.

Europeesche verzekeringen
    Beste Aaron den Ouden,Allereerst spijtig om te horen dat je vakantie niet door kan gaan. Wij nemen alle klachten serieus en nemen deze in behandeling.Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin de volgende elementen:
    - Boekingsnummer (GOGO)
    - Polisnummer (verzekering)
    - Telefoonnummer Graag de e-mail sturen aan reisschade@europeesche.nl. Zet in de onderwerpregel dat het om een 'klacht' gaat.Wij horen graag weer van je.Met vriendelijke groet,
    Beste heer/mevrouw,
    Bij deze heb ik via de mail de benodigde elementen verstuurd.

Aaron den Ouden
    Beste Aaron den Ouden,

Dank voor de aanvullende informatie.
    Wij komen hier na het weekend op terug.

Voor nu wensen wij je een goed weekend.

Beste heer/mevrouw,

Ik vroeg me af of u alles al in behandeling heeft genomen. Zo ja dan zou ik graag uw reactie horen.

Aaron den Ouden
    Beste Aaron den Ouden,

Het is vandaag in behandeling genomen.
    Wij nemen vandaag telefonisch contact met je op.

Europeesche Verzekeringen

Ook een klacht indienen over Europeesche verzekeringen?