Klacht Europeesche verzekeringen: verzekeraar zoekt excuses om niet uit te keren

RW

Tijdens zomervakantie pech met de auto: SOS gebeld. Daar wordt melding gemaakt en "u wordt teruggebeld". Er gebeurt niets. Wij hebben letterlijk tientallen keren moeten bellen en 4 dgn lang geen reactie terug ontvangen. Volgens de voorwaarden zou je na 48 uur weer op weg moeten zijn.

Ondertussen worden kosten gemaakt: noodverblijf in alt hotel, taxi, heel veel bellen en we raken meer vakantiedagen kwijt dan nodig!

Nu met afwikkeling van claim worden inhoudingen gedaan op gemaakt kosten. Bijv 10% minder uitkeren op de hotelkosten (terwijl we nog onder budget zitten). Niet alle telefoonkosten worden uitgekeerd (terwijl zij ons NB niet terugbellen)! Door niet handelen (lees: nalatigheid!) zijn we deze vakantie niet alleen heel erg boos en gestresst, maar missen we ook vakantiedagen omdat we te laat op onze bestemming aankomen. Dat gemis kan 'volgens het boekje' niet worden vergoed, maar daar houd ik de verzekeraar zeker verantwoordelijk voor: geen reactie, geen compassie. "pech"

uitkering alle gemaakte kosten:
Kosten zijn gemaakt doordat europeesche (en SOS) niet handelden. Indien wel adequaat was geacteerd door verzekering, had klant kosten niet gemaakt en was klant niet benadeeld.

Europeesche verzekeringen
    Beste heer Willemse,

Dit antwoord is ter afhandeling van deze dialoog op klachtenkompas.nl.
    De klacht is al een tijd terug behandeld door SOS. Klacht is erkend en excuses is aangeboden.

Mochten hierover vragen zijn dan horen wij dat graag.

Groeten,
    Europeesche Verzekeringen

Ook een klacht indienen over Europeesche verzekeringen?