Klacht Eurorelais.nl: borgsom

Klachtnummer
# 59732
Gebruiker
kooi61
Datum
0 reacties

Details

De klacht

hebben een weekend doorgebracht op park bad hoophuizen in Hulshorst in Villa Marina Hoeve van eurorelais.
de borgsom was 200 euro, deze zou z.s.m. worden teruggestort, maar tot op heden is dat nog niet gebeurd.
op mail wordt NIET gereageerd en via de telefoon krijg ik te horen, dat of het is in behandeling, of ik wordt terug verwezen naar het hoofdkantoor en deze verwijst me weer door naar de locatie zelf of zou worden teruggebeld, wat ook niet gebeurt.
wat kan ik nu nog doen??

m.v.g.
mw. Kooistra
kooistrafia4@gmail.com

De oplossing

wil z.s.m. mijn borgsom terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurorelais.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eurorelais.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen