Opgelost door Euroslapen.com: Artikel niet ontvangen, geen reactie op annulering order.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12458
Gebruiker
mevr Siem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee weken geleden bestelde ik een hoofdkussen bij Euroslapen.com. Omdat het toch te lang ging duren, heb ik inmiddels elders een kussen aangeschaft en de order bij Euroslapen.com geannuleerd. Ik ontving echter geen reactie op mijn verzoek om de order te annuleren en het bedrag te crediteren. Andere webwinkels hebben een zeer alerte Klantenservice, het is dus wel degelijk mogelijk.

De oplossing

Graag voor 3 oktober 2012 het bedrag van 88,90 crediteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Euroslapen.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    mevr Siem
    Datum
    Ik heb het bedrag op 4 oktober 2012 retour ontvangen. De klacht is hiermee afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mevr Siem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Euroslapen.com?