Klacht Eurosport Player: Eurosport houdt zich niet aan spelregels "kopen via internet"

Dutchcritic

Ik nam online een abonnement op eurosportplayer.nl voor een jaar. Er was geen gratis proefperiode oid. Binnen een paar dagen kwam ik tot de conclusie dat ik het niets vond, en probeerde mijn abonnement op te zeggen. Ruim binnen de 14 dagen van koop op afstand. Eurosportplayer.nl is alleen bereikbaar per een formulier op hun website, en alleen in het Engels. Naar wat heen en weer e-mailen verwijzen ze naar hun algemene voorwaarden, waarin ze expliciet uitsluiten dat je binnen 14 dagen je abonnement ongedaan kunt maken. Daarnaast is het opzeggen ook raar geregeld, want je kunt in je account gegevens niet opzeggen. De knop om dat te doen verschijnt pas 4 weken voor het einde van je abonnement, dus als je een jaar abonnement hebt mag je het wel in je agenda zetten, anders zit je er weer een jaar aan vast.

Mijn klacht nr 1 is dat eurosport weigert mijn abonnement op te zeggen binnen de 14 dagen na aankoop. Klacht nr 2 is de vreemde voorwaarden rond verlenging/opzeggen na een jaar.

Dat eurosport alsnog zich aan de regels van internet aankopen houdt, en mijn abonnement beëindigd en het bedrag terugstort
Voor klacht nr 2 dat ze de voorwaarden veranderen zodat opzeggen ook na een jaar je niet lastig wordt gemaakt, of te wel dat je op ieder moment kunt zeggen dat je abonnement wilt stoppen, en dat je dan je huidige periode uitzit en er dan vanaf bent.

Wij vinden dat Eurosport Player hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eurosport Player?