Klacht Eurosport Player: Opzegging abonnement Eurosportplayer onmogelijk

Klachtnummer
# 312560
Gebruiker
Y.C.M. van Werkhoven
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een proefabonnement van 7 dagen genomen, welke ik zou kunnen opzeggen voordat het maandelijks abonnement ingaat. Dat is vandaag 13 juli 2018. Echter het blijkt onmogelijk om deze op te zeggen. Ik vind geen mogelijkheid via mijn account. Ook het mailadres support-com@eurosportplayer.com, waar je de klantenservice mee zou kunnen bereiken, is onbereikbaar. Mails worden telkens teruggestuurd met unable to connectie/failure.
Hoop dat er een oplossing wordt geboden!

De oplossing

Opzegging wordt gerealiseerd per 12 juli. Dus voordat het maandelijks abonnement start. En een structurele wijziging van de site, zodat mensen kunnen opzeggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurosport Player hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eurosport Player?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen