Klacht Eurostar: Prijzen structureel bij afrekenen hoger dan geadverteerd op eigen website

Klachtnummer
# 274447
Gebruiker
Ms93
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eurostar biedt tickets aan voor hun treinen via hun website. Wanneer men als consument naar tickets op deze website zoekt krijgt men een overzicht van de prijs van de tickets te zien. Daarna volgt een boekingsproces waarbij men allerlei gegevens in dient te vullen. Tijdens de laatste stap krijgt men dan een waarschuwing dat de prijzen in de minuten dat men data ingevuld heft verhoogt zijn (met zelfs meer dan 30 euro). Wanneer men op een later moment echter nog eens naar de prijzen kijkt, blijken ze nog steeds met de goedkopere prijs te adverteren op hun website. Dit is niet eenmalig zo, maar gebeurt structureel. De prijzen die men adverteert op de website veranderen echter nooit en de lagere prijs blijft op de website vermeld staan. De tickets lijken dus altijd goedkoper, en pas op het laatste moment van de betaling krijgt men te horen dat deze eigenlijk duurder zijn.

De oplossing

Graag wil ik dat Eurostar het juiste bedrag adverteert op hun site. Wanneer een prijs eingelijk hoger ligt dan het geadverteerde bedrag dan moet het bedrijf de kosten hiervoor op zich nemen en niet de consument. Eenmalige problemen met de prijs zijn uiteraard te begrijpen, maar niet als om een structureel problem gaat. In de supermarkt geven ze ook de juiste prijs aan bij de producten en zeggen ze niet structureel aan de kassa dat de prijs inmiddels hoger is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurostar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eurostar?