Klacht Eurotrekhaak: niet geleverd volgens afspraak

grooh49@gmail.com

Volgend de offerte zou ik een trek haak krijgen met een kogeldruk van 90 kg. Toen mijn auto klaar was bleek er een trekhaak gemonteerd van 55 kg.Ook konden hun de trekhaak niet in leren inmiddels bij 5 auto bedrijven geweest en nog steeds niet gelukt.Toen ik zij haal de trekhaak er maar weer af kreeg ik te horen dat ik wel de 150,00 euro montage kosten moest betalen en nog weer moest wachten terwijl ik al 170 km hier voor had moeten rijden.Ik noem dit oplichting en waarschuw iedereen ga niet met hun in zee.Ze hebben mij 32 euro van de prijs afgedaan maar heb nog steeds geen werkende trekhaak. Hoe kunnen we dit bedrijf aan pakken zodat niet nog meer klanten de dupe worden.

Het hele bedrag terug betalen en ook de montage.

Eurotrekhaak
    Klient heeft gekozen voor de voor hem de meest goedkope oplossing (170 km rijden) om de trekhaak bij ons te laten monteren. Wij hebben de trekhaak naar wens gemonteerd en hebben hier inderdaad kosten voor berekend net zoals iedere garage dit doet.

Niemand heeft tot op heden de juiste software van Citroen om deze nieuwe wagens uit te kunnen lezen, ook Citroen zelf niet. Wij hebben voor de montage aangegeven dat de Citroen ingeleerd moet worden (wanneer software beschikbaar)

De producenten van alle trekhaken hebben de kogeldruk berekend op de kracht, gewicht etc. van het type auto. Er bestaat geen trekhaak met een kogeldruk van 90 kg voor een Citroen C4 Cactus.

Wij hebben uit coulantie het bedrag afgerond naar een bedrag wat 32 euro minder was en klient ging hiermee akkoord nadat hij weigerde te betalen.

Ook een klacht indienen over Eurotrekhaak?