Klacht Eurowings: Geen reactie

Klachtnummer
# 386508
Gebruiker
Pet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht dag vertraagd door technisch probleem. Ingecheckte koffers niet beschikbaar. Gebrekkige communicatie wanneer vlucht wel zou vertrekken en wat de regels zijn inzake extra overnachting. Overnachting zelf moeten regelen en moeten we nu via klantenservice afwikkelen.
Tot op heden geen enkele reactie. Zouden graag minimaal weten dat ingediende stukken zijn ontvangen en worden behandeld, maar vernemen helaas niets.

De oplossing

Contact opnemen en de ingediende documenten volgens de richtlijnen afhandelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurowings hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eurowings?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen