Klacht Eurowings: Keert geen voucher toe aan alle passagiers.

Klachtnummer
# 452240
Gebruiker
Hans Velthuis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een stel meiden hebben een vlucht geboekt bij Eurowings.
Nu hebben ze de vlucht geannuleerd en gaan akkoord met een voucher. Nu hebben ze bij Eurowings bedacht om alléén de hoofdboeker een voucher te geven voor het vluchtgedrag en niet pp een voucher toe te kennen zodat 1 persoon alle meiden een bedrag moet betalen en het onwaarschijnlijk is dat deze groep volgend jaar weer samen gaat.
Eurowings betaald niks uit.

Wat een superslechte service.

De oplossing

Een voucher voor elke passagier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurowings hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eurowings?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen