Klacht EVBOX : Niet functionerende wallbox. Trage reactie en hoge kosten.

Klachtnummer
# 538626
Gebruiker
René van den Assem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nog in garantie zitten Evbox laadpaal thuis functioneert niet goed en storing kan remote niet door Evbox worden verholpen. Evbox klantenservice denkt binnen 10 dagen te reageren. Na escalatie geen versnelling. Na 10 dagen een offerte a 140 euro om langs te komen om hun niet functionerende, binnen de garantie vallende, wallbox weer op orde te krijgen. Gereageerd met een klacht. Dit is geen service en het is bovendien niet redelijk om deze kosten op de klant te willen verhalen.

De oplossing

Fatsoenlijke service en vlotte reactie. Ik overweeg om een geld terug te gaan vragen en een andere wallbox te laten plaatsen

1 reactie

  1. Auteur
    EVBOX
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer van den Assem,

    We vinden het erg vervelend dat u problemen met uw laadpaal heeft.
    Door de grote drukte lukt het ons niet altijd om even snel te reageren.
    Uiteraard bieden we hiervoor onze excuses aan.

    We nemen uw klacht zeer serieus.
    Eén van onze collega's zal u zo spoedig mogelijk benaderen om te kijken hoe we de situatie zo snel mogelijk kunnen oplossen.

    Met vriendelijke groeten,
    Team EV Box
    Jacco

Ook een klacht indienen over EVBOX ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen