Opgelost door EVBOX : Storing laadpaal. Technische ondersteuning komt niet in actie.

content Opgelost
Laadpaal#EVBoxstoring

Ik heb twee weken geleden een storing gemeld. Na harde en zachte resets en afkoppelen van de stroom bleef de laadpaal storing melden. De storing is door de helpdesk doorgezet naar de technische ondersteuning die binnen vijf dagen contact zou opnemen. Ik vind vijf dagen al niet acceptabel als je van een laadpaal afhankelijk bent, maar na 10 werkdagen is er nog steeds geen contact opgenomen. Nu opnieuw gemeld via de helpdesk, maar inmiddels geen vertrouwen meer dat er iets gebeurt. Extra kosten van snelladen en vervangend vervoer lopen op. Daarom deze ongebruikelijke manier om mijn onvrede te melden.

Met urgentie storing onderzoeken en verhelpen.

EVBOX
    Beste heer van de Rijdt,

Dank voor uw bericht.
    Wat vervelend te lezen dat u zo lang wacht op technische ondersteuning.
    Onze oprechte excuses daarvoor.

Een van onze collega's zal vandaag contact met u opnemen zodat we de situatie zo snel mogelijk kunnen oplossen.
    Graag herstellen we uw vertrouwen en het laadstation!

Jacco Wolters
    Customer Relations EVBox

Laadpaal#EVBoxstoring
Oplossing was het vervangen van een motortje in de EVBox. Dit motortje zorgt kennelijk vaker voor problemen en kan gemakkelijk worden opgelost door het te vervangen. Wel raar dat ik binnen de garantieperiode niet het motortje hoef te betalen, maar wel de uren van de monteur. Als dit een veel voorkomend probleem is vind ik dat EVBox deze kosten voor haar rekening zou moeten nemen. Belangrijkste nu is dat ik thuis weer kan laden (na 3 weken!).

Ook een klacht indienen over EVBOX ?