Opgelost door EVBOX : Storing laadpaal. Technische ondersteuning komt niet in actie.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 555672
Gebruiker
Laadpaal#EVBoxstoring
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb twee weken geleden een storing gemeld. Na harde en zachte resets en afkoppelen van de stroom bleef de laadpaal storing melden. De storing is door de helpdesk doorgezet naar de technische ondersteuning die binnen vijf dagen contact zou opnemen. Ik vind vijf dagen al niet acceptabel als je van een laadpaal afhankelijk bent, maar na 10 werkdagen is er nog steeds geen contact opgenomen. Nu opnieuw gemeld via de helpdesk, maar inmiddels geen vertrouwen meer dat er iets gebeurt. Extra kosten van snelladen en vervangend vervoer lopen op. Daarom deze ongebruikelijke manier om mijn onvrede te melden.

De oplossing

Met urgentie storing onderzoeken en verhelpen.

1 reactie

  1. Auteur
    EVBOX
    Datum
    Beste heer van de Rijdt,

    Dank voor uw bericht.
    Wat vervelend te lezen dat u zo lang wacht op technische ondersteuning.
    Onze oprechte excuses daarvoor.

    Een van onze collega's zal vandaag contact met u opnemen zodat we de situatie zo snel mogelijk kunnen oplossen.
    Graag herstellen we uw vertrouwen en het laadstation!

    Met vriendelijke groet,
    Jacco Wolters
    Customer Relations EVBox

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Laadpaal#EVBoxstoring
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oplossing was het vervangen van een motortje in de EVBox. Dit motortje zorgt kennelijk vaker voor problemen en kan gemakkelijk worden opgelost door het te vervangen. Wel raar dat ik binnen de garantieperiode niet het motortje hoef te betalen, maar wel de uren van de monteur. Als dit een veel voorkomend probleem is vind ik dat EVBox deze kosten voor haar rekening zou moeten nemen. Belangrijkste nu is dat ik thuis weer kan laden (na 3 weken!).
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over EVBOX ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen