Klacht Evelyn Bag: Bestelling na 2 maanden nog niet ontvangen.

Klachtnummer
# 445818
Gebruiker
Selina W.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al meer dan 2 maanden geleden een Evelynbag online besteld maar ik heb nog niks ontvangen. Nu en 8 mailtjes verder met de vraag waar de tas blijft en verzoek om enige informatie over de status van mijn bestelling maar ik krijg alleen maar geautomatiseerde antwoordmailtjes terug zonder verdere informatie. Nu wordt er niet eens meer op mijn mailtjes gereageerd.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug, of de tas die ik besteld heb zsm ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Evelyn Bag hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Evelyn Bag?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen