Klacht Evelyn Bag: Wel betaald, niets ontvangen, geen enkele reactie op mails

Klachtnummer
# 482053
Gebruiker
Storm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al 3x gemaild:

Op 10 augustus j.l. heb ik 37,95 euro overgemaakt op Digital Advice LLC.
Omschrijving 3LA2CPJ
Evelyn Bag
Kenmerk: 10-08-2020 22.48 0140000303461128

Vorige week heb ik u nog gemaild en tot op heden heb ik niets ontvangen: geen tas, maar ook geen reactie van uw kant.

Graag hoor ik van u wanneer ik mijn tas verwachten kan.

Met vriendelijke groet,
Marian Scholing - van Bergen

De oplossing

Ik wil OF mijn geld terug OF die tas

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Evelyn Bag hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Evelyn Bag?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen