Klacht Evelyn Bag: Zie boven

Klachtnummer
# 481703
Gebruiker
R. Bekkema
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Evelyn bag besteld bij Oslobrand op 26-05-2020
Op 1-7-2020 zag ik via Track and trace dat mijn bestelling was aangekomen op Schiphol en daarna weer retour gestuurd.
Niet bij mij geleverd dus.
Aangezien je alleen Engelstalig tel contact kunt opnemen heb ik op 10-07-2020 een mail gestuurd naar Oslobrands.com. Er komt keurig een Nederlands antwoord dat je vooral moet wachten op de afhandeling van de melding. Keurig met supportnummer.
Nogmaals mailen is onverstandig, want dan komt de melding weer onderaan, waarschijnlijk een hele lange, lijst.
Nu is het 23-9-2020 en ik heb nog steeds geen bericht gehad en ook geen tas.
Dus dan toch maar bellen. Het gegeven telnummer(internationaal) geeft alleen muziek. Ik heb 2 minuten gewacht. Zelfs geen bandje of iets waaruit blijkt dat je het juiste nummer hebt gedraaid.

Hier klopt helemaal niets van.
Het geld ben ik kwijt.
Het zou Oslobrands sieren als ik in ieder geval mijn geld terug gestort krijg.

Oudewater, Holland.

De oplossing

Ik zou graag een mail terug krijgen met wat ik mag verwachten van ze.
Via het support nummer is mijn melding met alle gegevens te achterhalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Evelyn Bag hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Evelyn Bag?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen