Klacht Evenementenhal Hardenberg: Geen 65+-toegangskaart kunnen kopen

Gonski

Op zondag 22 september j.l. bezochten wij de Camperbeurs in de Evenementenhal in Hardenberg. Omdat bij de balie geen toegangsprijzen stonden vermeld, vroeg ik hiernaar, waarop ik als antwoord kreeg: € 6,00 p.p. Mijn verbazing was groot toen ik later hoorde dat aan mijn 6 jaar jongere broer, die dezelfde beurs bezocht, was gevraagd of hij een 65+-kaartje wilde. Toen ik reclameerde, omdat ik immers teveel had betaald, was het excuus dat de tarieven op de website en in de advertentie stonden. Ik heb geen van beide gezien (anders had ik het wel geweten), maar ben van mening dat de prijzen bij de balie vermeld moeten staan of dat ik de informatie moet krijgen als ik daarnaar vraag. Op mijn vraag of ik het teveel betaalde bedrag terug gestort kon krijgen, antwoordde men dat men niets voor mij kon doen (lees: niets WILDE doen), ook niet nadat ik aanbood fotokopieën van onze legitimatiebewijzen te sturen. Ik ben hier zeer slecht over te spreken!

Restitutie van het teveel betaalde bedrag (€ 6,00) op de rekening, zoals ik mijn mail genoemd.

Wij vinden dat Evenementenhal Hardenberg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Evenementenhal Hardenberg?