Opgelost door Event Store: bon is niet te verzilveren omdat er te laat gereageerd word voor data

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 321852
Gebruiker
mthjg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben al bijna 3 maanden bezig om de bon voor mijn zoon te verzilveren. Onze dat kunnen nooit en als ik dan de data opgeef die zij aangeven, dan duurt het bijna 2 weken voordat ik hoor dat die dat vol zijn en dus ook weer niet kunnen. Nu verloopt de bon op 10 oktober maar kunnen zij de activiteit alleen maar aanbieden na 20 oktober.
Ik ga ervan uit dat dat geen probleem moet zijn.

De oplossing

Ik wil een datum, ik wil verzilvering van de bon of ik wil mijn geld terug!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Event Store is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mthjg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Binnen 2 dagen na het melden van de klacht op diverse sites kreeg ik een afspraak. De bon was verlopen ten tijde van het paragliden maar daar werd niet moeilijk over gedaan.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Event Store?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen