Klacht Event Store: Geen antwoord op verzilver verzoek.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 366645
Gebruiker
Mark van der Velden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben op dit moment al 3 weken aan het wachten op een antwoord of ik mijn bon kan verzilveren.
Steeds krijg ik geen bericht terug en telefonische krijg ik ze ook niet te pakken.
Mijn bon verloopt deze maand dus ik hoop toch wel dat ik iets van ze hoor voor die tijd.

De oplossing

Een datum inplannen zodat we de bon kunnen verzilveren

1 reactie

  1. Auteur
    Event Store
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben u reeds vorige week geantwoord, nadat u uw gewicht en geboortedatum heeft doorgegeven, dat zodra wij de bevestiging binnen hebben, deze naar u mailen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mark van der Velden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot op heden nog steeds niks gehoord!! Wanneer gaan jullie reageren op mijn aanvraag?
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Event Store?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen