Klacht Event Travel: Busreis geboekt naar evenement, busreis geannuleerd, ik kan nu niet naar het evenement. Eventtravel weigert schade te vergoeden

# 119148
Jimmyx007

Ik heb een aantal weken geleden 2 kaartjes gekocht voor een festival genaamd Parookaville. Aangezien ik niet de mogelijkheid had om er naartoe te gaan op eigen gelegenheid ben ik vóór het kopen van de tickets gaan zoeken naar een alternatieve reisoptie. Via de website van Parookaville kwam ik terecht bij eventtravel.nl. Daar kreeg ik de optie om vanuit Hoofddorp (mijn woonplaats) te vertrekken. Meteen ging ik kijken of ik een soort combiticket kon kopen (bus+festival). Deze optie werd helaas niet geboden. Ik heb toen de busreis los de festivalkaarten aangeschaft, busreis bij eventtravel en de festivalkaarten via Paylogic. Op 9 juli kreeg ik een mail van eventtravel dat mijn busreis geannuleerd is vanwege te weinig boekingen. Ik kan nu niet naar het festival en eventtravel wil alleen de busreis terugbetalen en weigert de festivalkaarten te vergoeden. Zij claimen dat ze geen samenwerking hebben met Parookaville en dit dus niet kunnen doen. Ik eis al mijn geld terug van eventtravel.

Ik verlang dat eventtravel mij het volledige bedrag van de busreis en de festivalkaarten vergoed en daarbij nog een tegemoetkoming doet van gemaakte kosten van de creditcardbetaling (totaal van +/- 220 euro). Eventtravel wil alleen de busreis vergoeden, dit is maar 84 euro. De tickets staan op naam van mijn vriendin Juliana Salatino.

Event Travel is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.