Klacht Eventim: Geen reatie van Eventim, terwijl ik mijn geld terug wil.

sad Niet opgelost
H. van Doormaal

Op 19 september 2019 heb ik mijn vrouw een kaartje voor Fred van Leer & Friends in Rotterdam Ahoy kado gedaan. Vanwege corona is dit tot 2 keer toe verplaatst. Vorige week ging het dan eindelijk door, maar kort van te voren kwam mijn vrouw tot de ontdekking dat ze dan helemaal niet kon. Daarom heb ik via het contactformulier op de web-site van Eventim gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen. Tot op heden heeft Eventim niets van zich laten horen.
Ik verwacht dat bedrijven als Eventim in dit soort gevallen, waarbij een optreden meer maals verplaatst is, soepel om gaat met retourneren van tickets.

Ik wil het geld van het ticket incl. kosten terug.
Geen enkele reactie gehad van Eventim. Jammer dat tickets alleen kon kopen via een bedrijf dat niet thuis geeft als je vragen hebt. Ik zal me wel 2 keer bedenken voor ik weer tickets koop via Eventim ...

H. van Doormaal
    Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie gehad van Eventim, dus ook niet op mijn e-mail.

Ook een klacht indienen over Eventim?