Klacht Eventim: Geen reatie van Eventim, terwijl ik mijn geld terug wil.
Details
Klacht
Op 19 september 2019 heb ik mijn vrouw een kaartje voor Fred van Leer & Friends in Rotterdam Ahoy kado gedaan. Vanwege corona is dit tot 2 keer toe verplaatst. Vorige week ging het dan eindelijk door, maar kort van te voren kwam mijn vrouw tot de ontdekking dat ze dan helemaal niet kon. Daarom heb ik via het contactformulier op de web-site van Eventim gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen. Tot op heden heeft Eventim niets van zich laten horen.Ik verwacht dat bedrijven als Eventim in dit soort gevallen, waarbij een optreden meer maals verplaatst is, soepel om gaat met retourneren van tickets.
Gewenste oplossing
Ik wil het geld van het ticket incl. kosten terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.