Klacht Eventim: Ik kan kaartjes voor Soldaat van Oranje niet omruilen voor andere datum!!

Klachtnummer
# 183129
Gebruiker
Ier
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb 2 kaartjes gekocht voor Soldaat van Oranje op zaterdag 15 oktober. Paar dagen na boeking ontvangen wij een uitnodiging voor een speciale familie gelegenheid....jawel ook op 15 oktober. Eventim gebeld om kaartjes te ruilen, dus niet annuleren. heb van te voren op de site gekeken en heb meerdere mogelijkheden gevonden om de kaarten te ruilen . Helaas..... Dit kan dus niet, het staat in de kleine lettertjes, zegt Eventim. De voorstelling is pas over meer dan 6 weken, maar Eventim zegt gewoon...het staat op papier en dat is rechtsgeldig, wij mogen dat doen.
Dit komt erg klantonvriendelijk over. Ik heb voor een product betaald. Als ik iets in de winkel koop, dan mag ik dat ook ruilen binnen bepaalde tijd, bij Eventim kan dat niet.
Mag dit zomaar?? Als klant hebben wij toch ook onze rechten?

De oplossing

Ik wil graag de kaarten van 15 oktober 2016, 1e rang, omzetten naar kaarten voor 23 oktober 2016 1e rang op ongeveer dezelfde rij ( daar zijn nu nog plaatsten voor beschikbaar)
En anders wil ik graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eventim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eventim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen