Klacht Evenwegdeals.nl: Afmelden nieuwsbrief lukt niet

Schot

Ik wil mij graag uitschrijven als abonnee van evenwegdeals.nl
Ik heb dit al meerdere malen geprobeerd via de link onder aan de nieuwsbrief,
maar dit lukt niet.
Ook is het mij een raadsel hoe ik ooit ingeschreven ben geraakt als abonnee van de nieuwsbrief van Evenwegdeals.

Ik wil graag weten hoe het kan dat ik als abonnee ben ingeschreven, terwijl ik mij daarvoor niet heb opgegeven.
Ik zou ook graag zien dat ik als abonnee word uitgeschreven uit het bestand van Evenwegdeals.

Evenwegdeals.nl
    Geachte J. Schot,Excuses voor het ongemak! We hebben enige tijd geleden problemen gehad met ons afmeld systeem. Inmiddels is dat al verholpen. Wat is het e-mail adres waarop u de EvenwegDeals nieuwsbrief ontvangt? Op basis daarvan kan ik zien via welke bron u in ons bestand bent gekomen en verwijderen we u uit de database.U kunt ons ook mailen op: info @ evenwegdeals . nl , met het email adres waarop u de nieuwsbrief ontvangt.Groet,
    Alex
    Evenwegdeals.nl
    Geachte J. Schot,We hebben uw mail ontvangen en het desbetreffende email adres uit de database verwijder. Zoals al aangeven in de mail, bent u via sinterklaasgedichten.net in onze database terecht gekomen. Bij het akkoord gaan met de voorwaarden accepteert u het ontvangen van de EvenwegDeals nieuwsbrief.Als u nog verdere vragen hebt hoor ik het graag.Groet,
    Alex

Ook een klacht indienen over Evenwegdeals.nl?