Klacht Everts Badkamers: additional costs not declared at the moment of purchase

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 383079
Gebruiker
RodeEdelhert#425
Datum
0 reacties

Details

Klacht

I was charged with costs that they were not said when I initially bought the product.
When I asked explanation, the answer was very vague.
I was told that the montage would be about 50€. There are 2 additional costs in the factuur: one is "voorijkosten", the other has the name "mesbahi", the sum of which is 97,50€. The only explanation that I got is that those are standard prices: why weren't they mention before then?

Gewenste oplossing

I want to pay these costs:
- grohe tempesta
- hulp en kleinmateriaal
- mesbahi

I do not want to pay:
- voorrijkosten (40€)
Geboden oplossing
Geen oplossing, zij hebben zich niet aangemeld en zij hebben nog een keer hetzelfde factuur verstuurt. Ik heb betaald omdat ik moe van de situatie was. Zij zijn een klant kwijt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Everts Badkamers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Everts Badkamers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen