Klacht Eviakussens.nl: Geen product ontvangen en willen annuleren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 408222
Gebruiker
Kirsten
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op 17 november een kussen besteld via de webshop Eviakussens.nl. Echter heb ik nog steeds niets ontvangen. Onderhand heb ik al meerdere keren een mailwisseling met medewerker van Eviakussens gehad om mijn bestelling te annuleren. Als antwoord hierop krijg ik iedere keer exact dezelfde mail:

"Dankjewel voor je bericht. Binnen 48 uur worden de bestellingen vrijgegeven uit ons magazijn. Als de bestelling eenmaal is vrijgegeven, kan hij niet meer geannuleerd worden. Wel heb je na levering 14 dagen de tijd om het product te retourneren. De instructies hiervoor kan je vinden op: https://eviakussens.nl/pages/ruilen-retourneren".

Ik heb ondertussen allang een Swiss sense kussen besteld en de volgende dag in huis ontvangen. Dus ik wil nog steeds mijn bestelling annuleren en mijn geld terug krijgen.

Gewenste oplossing

Mijn bestelling annuleren en mijn geld terugstorten.
Geboden oplossing
Bestelling annuleren en geld terug krijgen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Kirsten
    Datum
    Ik heb nog geen reactie gehad. Dat is een zeer slechte zaak.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eviakussens.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen