Klacht Eviano.net: Eviano . net schrijft maandelijks geld van mijn visa, zonder mijn toestemmingt! Ik wil dit stopzetten!!

Rotterdamgirl

Ik weet niet waarom er afschrijvingen zijn van Eviano.net van mijn visa kaart en ik wil dit ook niet! Weet niet eens wat het is! Dus dit moet stoppen. Hoe doe ik dit en voorkom is de volgende pogingen? ICS zegt dat het een abonnement is en dat ik dat via website moet opzeggen, maar ik kom niet op de website van Eviano net. Als ik googgle kom ik terecht bij Shopping deal.com en als ik daar op wil zeggen, kennen ze mijn emailadres niet!
Dus zeg mij maar hoe ik dit dan voor elkaar moet krijgen!!
Raar dat dit zomaar kan, waarom kan ik niet storneren of blokkeren net als bij een bankrekening, dan houd ik het zelf onder controle! echt waardeloos zo.

stopzetten van automatische afschrijvingen per direct! En mijn geld terug!
okt 2015 afgeschreven 25,90 euro, nov 2015 afgeschreven 24, 90 euro, dec 2015 afgeschreven 24,90 euro en jan + feb 2016 beiden maanden ook 24,90 afgeschreven.

Wij vinden dat Eviano.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eviano.net?