Klacht Eviano.net: Eviano.net - onterecht maandelijks €24,90 afgeschreven

pepe64

Ik controleerde VISA en zie dat maandelijks 24.90euro van mijn Mastercard verdwijnt, van een voor mij ongekend adres. EVIANO.NET PARIS FRA. Dit al maanden lang!!! . Aangezien dit over een klein bedrag gaat maandelijks valt dit ook niet op. De totaal soms is echter aanzienlijk!!!! Bij Mastercard kan ik het niet betwisten aangezien het over een abonnement zou gaan. Ik heb echter geen abonnement afgesloten en weet ook niet welk bedrijf dit is en wat je ervoor terug krijgt. Ik vind het verschrikkelijk dat zo'n frauduleuze zaken bestaan. Vind het ook raar als dit een abonnement is, soms zelfs 2X/maand iets wordt aangerekend.
De merchant code bij de Mastercard betalingsspecificatie is: Computer Software Frankrijk. Ik heb hier echter nooit iets gekocht of een abo afgesloten. Evenmin via Eviano.net.
Ik heb geen idee hoe ik met dit bedrijf in contact kan komen. Krijg niets terug op zoekopdrachten via google.
Ik zie overigens dat er meer exact dezelfde klachten op de site staan.

Stopzetten van de automatische incasso. Terugbetalen van het ten onrechte afgeschreven bedrag (alle onterecht geïncasseerde maanden). Actie tegen dit soort vage praktijken.

Wij vinden dat Eviano.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eviano.net?