Klacht Evides: Geen enkel uitzicht op een wateraansluiting na 4 maanden!

Klachtnummer
# 255704
Gebruiker
Daniel Tollenaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Evides doet minimaal een half jaar om een aansluiting te realiseren, komt geen afspraken na en laat ons zonder water en elektra (wordt tegelijk geïnstalleerd) zitten nadat we onze woning hebben betrokken. Ook reageert Evides inmiddels niet meer op klachten ingediend op de website.

7 November een aanvraag gedaan voor een wateraansluiting (en elektra) aansluiting op mijnaansluiting.nl. Omdat na een maand nog geen factuur was ontvangen zijn we gaan bellen. De eerste keer zou ik terug gebeld worden (niet gebeurd), de tweede keer zou de factuur dezelfde dag nog gestuurd worden (niet gebeurd). Uiteindelijk is na het indienen van een klacht op de website van Evides alsnog een factuur gestuurd op 17 januari, welke binnen een week is betaald. In deze factuur staat vermeld dat de opdracht pas na 12 weken in behandeling is bij de aannemer (Baas BV). Dit betekent dat we onze aansluiting pas in april/mei kunnen verwachten, terwijl we onze woning eind maart willen bewonen.

De laatste keer dat we de aannemer hebben gebeld gaf hij aan te wachten op een seintje van Evides om de aansluiting te realiseren. Ook de aannemer is slecht bereikbaar; het is onduidelijk of dit seintje al is gegeven. Evides reageert niet meer op klachten. Omdat Baas alleen water en elektra tegelijk wil aansluiten hebben wij straks geen water en elektriciteit in onze nieuwbouwwoning.

De oplossing

Baas BV de opdracht geven onze aansluiting te realiseren. Deze gaat over 2 weken ook de aansluiting realiseren van de buren; pak het gewoon in 1x op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Evides hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Evides?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen