Opgelost door Evides: Nemen klanten niet serieus, geven geen terugkoppeling maar schrijven zomaar geld van mijn rekening.

content Opgelost
Sebas

Na het verwisselen van de watermeters in 2016 (in opdracht van Evides) heeft men de waterleiding van mijn buurman op mijn meter aangesloten en de waterleiding van mij op de meter van de buurman. In juni 2017 kwamen we hierachter en hebben dit toen teruggekoppeld aan Evides. Eerst geloofde ze me niet maar na veel telefonisch contact, mails en nadat in augustus 2017 iemand is wezen kijken heeft men de leidingen omgedraaid. Ik heb toen contact opgenomen met Evides dat men wel moest letten op de beginstand (verschil van 40 m3 tussen de twee meters.) voor de rekening van volgend jaar. Dit zou men aanpassen maar konden desgevraagd geen bevestiging van geven. Helaas bleek in juni 2018 dat men toch de stand van de meter van mijn buurman als beginstand van mij hadden gebruikt. Hierdoor zou ik dus 81 m3 verbruikt hebben in plaats van 35 m3. Weer mails en telefoontjes gepleegd met Evides en in september hebben zij mijn rekening op halt zetten en het uitzoeken. Zodra ze meer wisten zou ik benaderd worden. Begin november weer gebeld omdat ik nog niets gehoord had, de melding was we zijn er nog mee bezig. Nu nog steeds niets vernomen maar er is nu wel ruim €100 buiten mijn maandelijkse termijnen afgeschreven. Buiten het feit dat ik het hier niet mee eens ben en ik ook geen overzicht heb gehad hoe ze aan dit bedrag zijn gekomen, vind ik het ook niet netjes dat ze totaal geen contact meer met me hebben opgenomen, factuur hebben gestuurd maar zomaar geld hebben afgeschreven.

Contact met mij opnemen en een afspraak inplannen zodat we ter plaatse de situatie kunnen uitspreken.

Wij vinden dat Evides hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sebas
De dag na het melden van deze klacht heb ik wederom Evides gebeld. Ik heb ze via de telefoon duidelijk te kennen gegeven over mijn onvrede. Verder heb ik nogmaals mijn berekeningen op papier gezet en deze gemaild. Ze beloofde er weer naar te kijken en dezelfde dag contact met me op te nemen. Binnen 2 uur belde ze terug en gaven toe dat ze fout zaten. Ze hebben aan de hand van mijn verhaal een herberekening gedaan en een nieuwe rekening opgemaakt welke nu wel klopt. Het teveel betaalde bedrag wordt nu binnen 2 weken terug gestort. Waar ik dus een half jaar me bezig ben geweest was nu binnen 2 uur geregeld🙂.

Ook een klacht indienen over Evides?