Klacht Evides: Schriftelijke bevestiging van beginstand waterverbruik en een correct maandbedrag conform verbruik.

Cornelis67

21 januari 2016 ben ik verhuisd naar een woning in Terneuzen. Op 20 november 2017 krijg ik brief van Evides dat ik me aan moet melden voor watergebruik. Nooit heeft verhuurder of vorige bewoner of Evides zelf mij hierop gewezen. Gas / electra enz.. is normaal verlopen met de overdracht. Na enkele telefoontjes met zowel verhuurder als vorige bewoner als Evides blijken er geen meterstanden beschikbaar van moment van verhuizing. Evides stelt in een brief dat de meterstand op 21 januari 2016 op 240 stond. Maar zij kunnen mij daarvan geen bewijs geven op schrift. Ik ben zelf mijn meterstand bij gaan houden v.a. 20 november 2017 en zie (d.d. 21 maart 2018) dat ik gemiddeld per maand 2,6 kuub verbruik. Met de vaste lasten erbij komt dit op € 10,-- per maand. Evides brengt mij per maand € 70,-- in rekening. Ik heb die € 70,-- elke maand betaald maar heb deze maand dit terug laten storten. Omdat ik na onderstaande mail van 22 januari 2018 geen enkele bericht meer heb gehad van Evides wil ik nu een klacht indienen. Telefonisch heeft klantenservice me 21 januari verteld dat de laatste doorgegeven meterstand was van mei 2015. Ik woonde daar nog niet. In feite plegen zij dus valsheid in geschrifte door te stellen dat mijn meterstand op 21 januari 2016 op 240 stond. Ik vind het nu wel mooi genoeg geweest, ik wacht al bijna 5 maanden om een correcte afhandeling van deze kwestie. Hopelijk kunt u mij helpen. . :

Ik eis een correcte schriftelijke weergave van de meterstand op 21 januari 2016. En als die er niet is een herberekening op basis van mijn gebruik vanaf 20 november 2017. Daarnaast eis ik dat Evides een donatie doet van € 250,-- aan een door mij aangewezen goed doel wegens bedrog (valsheid in geschrifte) en intimidatie en manipulatie.

Wij vinden dat Evides hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Evides?

2. Stuur een juridische brief